Website-ul echipamentedelaborator.ro este deținut și operat de Global-Step S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în București, Str. Pădurețu nr.7A, sector 6 având C.U.I. 17622563 și număr de ordine în Registrul Comerțului J40/9428/2005 .

În cazul în care decideți să plasați o comandă pe site, acești termeni și condiții vă sunt aplicabile și descriu relația dumneavoastră cu Global-Step S.R.L.

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile de utilizare a prezentului website.

1. DEFINIȚII

Cumpărător – orice persoană fizică care are peste 16 ani sau persoană juridică care își face cont și plasează o comandă

Cont – secțiunea din website care permite Cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre Cumpărător și istoricul Cumpărătorului de pe website (comenzi, facturi fiscale?)

Website – magazinul online găzduit la adresa www. echipamentedelaborator.ro

Comandă – plasarea și transmiterea cumpărăturilor efectuate de către Cumpărător și efectuate prin intermediul website-ului către Vânzător

Bunuri – orice produs care se află pe website

Conținut – întregul conținut al websiteului care poate fi vizualizat și întregul conținut al e-mailurilor/ sms-uri trimise clientului

Comunicări comerciale – orice tip de mesaj (pe e-mail/ mobil) care conține informatii generale și/ sau cu privire la produse noi sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat și/sau informații cu privire la oferte sau promoții

Taxe – taxele de transport

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către echipamentlaborator.ro Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare

Vânzător – www.echipamentelaborator.ro

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail), prin sms sau telefonic. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă în funcție de stocurile disponibile. Daca modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispozitia Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată, în situația în care plata s-a făcut cu cardul, anticipat. În anumite situații, procesarea comenzilor poate dura până la 6 săptămâni. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Cumpărător. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele dintre modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Cumpărătorului pe Website, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel echipamentelaborator.ro . În oricare dintre aceste cazuri, Cumpărătorul poate contacta Vânzătorul, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor mai sus menționate.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Website.

Vânzătorul poate publica pe Website informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta , într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Website sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Website (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

4. COMANDA

Cumpărătorul prin adaugarea Bunurilor în coșul de cumpărături urmează să finalizeze plata prin una dintre modalitățile indicate pe site ca oaspete sau autentificându-se pe Website. Autentificarea se face prin introducerea adresei de e-mail și a parolei alese, apoi pentru a finaliza Comanda, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul "finalizează comanda". Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația Cumpărătorului de plată.

Adaugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării Comenzii.

Vânzătorul poate anula comanda Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă și fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte părți daune-interese dacă banca emitentă a cardului Cumpărătorului nu acceptă tranzacția, sau în cazul plății online, procesatorul de plăți agreat de echipamentelalaborator.ro nu validează tranzacția, sau datele furnizate de către Cumpărător pe Website nu sunt complete/ corecte.

Comandă fiind finalizată, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesara contactarea Cumpărătorului.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun în termen de 30 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri, în afara costurilor de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizica a Bunului.

În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract și Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

Atenție, nu toate bunurile pot fi returnate din motive de protecția sănătății sau din motive de igienă. Anumite bunuri au condiții speciale de retur, iar din acest motiv vă rugăm să citiți cu atenție Politica de Retur.

5. CONFIDENȚIALITATE

Global-Step S.R.L. va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizează Cumpărătorul. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Contract.

Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi facută de Cumpărător cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul consimțământul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informații Cumpărătorul oferă Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Website-ului.

6. COMUNICĂRI COMERCIALE

Cumpărătorul are la dispoziție, în orice moment, opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:

  • prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; sau
  • prin contactarea Vânzătorului.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului Comunicări Comerciale cu privire:

  • la modificarea prețului Bunurilor sau
  • la recomandări de Bunuri similare cu cele adăugate în secțiunea “Coș”
  • la existența Bunurilor în secțiunea “Coș”, și
  • disponibilitate stocului de Bunuri adaugate în sectiunea “Coș”.

În urma achiziționării unui anumit tip de Bun, Vânzătorul își rezervă dreptul de a transmite Cumpărătorului Comunicări Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri recomandate a fi utilizate împreună cu Bunul achiziționat.

Cumpărătorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate la punctul de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la echipamentelaborator.ro prin contactarea Websiteului în acest sens.

7. PREȚUL – MODALITATE DE PLATĂ

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile comandate, obligația Cumpărtorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunul/ Bunurile vândute de către Global-Step S.R.L., precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adâugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.

Cumpărătorului îi revine obligația de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul său, va deține o evidență a facturilor emise de Global-Step S.R.L., putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.

Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Global-Step S.R.L. în Contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.

8. LIVRAREA BUNURILOR

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul efectuează livrarea Bunurilor pe teritoriul României, în statele membre din Uniunea Europeană și în afara acesteia.

9. GARANȚII ALE BUNURILOR

Toate Bunurile comercializate de către Global-Step S.R.L., beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile comercializate de Vânzător sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

10.TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului la adresa indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

11.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la confidențialitatea datelor cu caracter personal.

12. FOLOSIREA COOKIEURILOR

Te rugăm să parcurgi Politica de Cookies , care face parte din prezentul Contract.

13. FORȚA MAJORĂ

Forța majoră exonorează de răspundere părțile privind neexecutarea obligațiilor sale contractuale parțiale sau totale, daca o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

14. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul Contract reprezintă voința părților și este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Global-Step S.R.L. și Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.